onsdag 28 juli 2010

Vinst i VM-stickning!


Jag brukar aldrig ha tur, men i VM-stickningen vann jag ett pris i kategorin sjalar. Min vinst kommer från Emma - emmasdagar.blogspot.com :

*Beskrivning på Teardrop-sjal. (Det blir nog mitt nästa projekt)
*En härva med Angorett. Mjukt och härligt.
*Ett nystan banan-garn från IM(Individuell Människohjälp). Det ska bli spännande att prova.
Jag är såååå glad :-))! Tack!

Det har varit ett inspirerande sommarnöje att delta i VM-stickningen.
Trevlig fortsatt sommar till dig Emma och er alla!

3 kommentarer:

  1. Grattis! Garnet ser härligt ut, gillar färgen.
    Kramiz Annika

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du är nöjd. Teardrop var verkligen rolig att sticka, så det kan jag rekommendera:-) Det var mitt VM-projekt.
    Nu ska jag ut och njuta en stund av sommarkvällen.

    SvaraRadera
  3. Angorett är ett väldigt fint garn för spetssjalar, men mitt gick av väldigt lätt, så jag blev aldrig färdig med den sjal jag började på då. Nu har jag lärt mig att tova ihop, så man slipper fästa, kanske jag skulle prova igen.

    SvaraRadera